Cleaning out my closet

2010-01-25 22:00:37

Pueh, NU ÄR JAG TRÖTT! Har varit duktig och städat och rensat min garderob och lyckades fylla en stor kasse med kläder som jag inte använder längre.

Är det bara jag eller sparar ni också på kläder som ni TROR att ni kommer att använda något tag framöver och sparar det bara därför, men om man verkligen tänker efter så kommer man inte att använda det?

Jag brukar ta upp ett plagg och titta på det och tänka "Jo, men jag kommer nog att ha användning för den här någon dag" och sparar den, men sen när det är dags för garderobsrensning igen så har jag lik förbannat inte använt det plagget en enda gång mellan garderobsresningarna som jag kanske gör två gånger om året max. Är det bara jag eller känner ni kanske igen er? Jag bestämde mig i vilket fall för att kasta/ge bort alla sådana kläder som jag tänkt så om. Duktig tjej!


Detta är ju såklart inte hela min garderob utan jag har två fullproppade sidoskåp också + tre lådor.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag brukar göra precis samma sak!

måste ränsa ut allt som jag aldrig använder snart, hehe ;)

2010-01-26 @ 19:22:51
URL: http://flickanjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0