Friday and saturday

2010-01-24 23:51:04

I fredags så lyckades jag skriva ett litet inlägg någon gång mitt på dagen, men efter det så har det inte blivit någon mer uppdatering den här helgen pga min förkylning. Och min förkylning i sin tur ledde till att jag blev hemma hela helgen och kurerade mig.

FREDAG
Jag hade en trevlig och mysig fredagkväll tillsammans med familjen (- syrran dock). Först åt vi tacosgrattäng (som är sååå gott!) och efter det satte vi oss ner och kollade på Let's Dance, samtidigt som vi svullade i oss en massa gotta så som cashewnötter och lite lösgodis.


Vem hejar ni på i Let's Dance förresten?
Jag hejar på Elin Kling!


Efter det blev det film och runt ett-tiden åkte jag och pappa och hämtade syrran och hennes vänner på en fest som hade spårat ur. Såhär ser jag på saken: Om man bestämmer sig för att ha en fest och uttrycker sig på ett sätt som "ALLA får komma!" och struntar fullkomligt i hur många eller vad det är för folk som kommer (och med det så menar jag bråkstakar som, inte ibland utan alltid, ställer till med bråk), anser jag faktiskt att man får skylla sig själv om festen spårar. Det är ju synd om personen/personerna som fixat festen ska få skit pga andra personers beteende. Om en person har fest, som man blir bjuden till, så respekterar man inte den personen om man kommer dit och förstör hela festen. I detta fall kom till och med farbror blå på besök och det förvånar mig faktiskt inte. Man får ju hoppas att de lär sig till nästa gång!

LÖRDAG
Jag vaknade upp och gick ner för att äta frukost, men upptäcker att jag inte har någon smak överhuvudtaget. Irriterad? JA! Helst med tanke på att jag kände mig bättre kvällen innan när jag gick och la mig, men så var tydligen inte fallet. Det blev bara värre och värre och tillslut så låg jag helt groggy nere i soffan med feber.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0