You can be a sweet dream or a beautiful nightmare

2010-01-27 11:15:28

Godmorgon! Det var ett tag sedan jag klev upp den här tiden (kl. 10.00). Vanligtvis så brukar jag kliva upp runt 11-12 tiden, det har jag i alla fall gjort de senaste dagarna, och tänk vad en timme eller två kan göra för skillnad?! Jag är som en levande död just nu och jag har drömt alldeles på tok för mycket knas inatt. Jag har hört eller läst någonstans om att vissa drömmar är saker, som man vill ska hända, i ens undermedvetna - ett uttryck för våra innersta önskningar. Tror ni på det?

HÄR har jag hittat en sida där ni kan läsa om drömmar, väldigt intressant tycker jag.

Ett bild på mig, som Emma (den jäveln, haha!) tog när jag låg och sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0