Skenet kan bedra

2010-01-06 00:21:54

Efter bara några timmars sömn, så kommer mamma och försöker väcka mig klockan nio imorse. Svårväckt som jag är, så sov jag ytterligare en halvtimme. Nästa gång mamma kom för att väcka mig, så flög jag bara upp, eftersom jag trodde jag hade sovit över mycket längre. Då var det dags för att kliva upp och gå ner och duscha, äta frukost och göra sig i ordning.

Vid kvart över elva så åkte vi in mot staden, till mammas arbetskollega som bor på Maln. Jag har alltid haft för mig att det är väldigt fina hus på Maln, men när vi kom fram till hennes hus så tyckte jag att det bara såg "okej" ut. Men det är sant som dom säger, skenet kan bedra. För när jag kom innanför dörren, så möttes jag av färgen vit (vit som jag tycker är så fräscht och stilrent). När jag gick runt hörnet ut från hallen till vardagsrummet/köket så blev jag alldeles chockad. SÅ SNYGGT! Jag och mamma gick på en liten rundtur, eftersom det var första gången vi var där, och allt var så himla snyggt. Mitt drömhus? Ja, jag tror tamejfan det. Synd att jag inte har några bilder därifrån, så ni kunde ha fått sett.

Efter att alla mammas arbetskollegor hade anlänt, blev det fika och lite skitsnack. Härligt gäng dedär! Efter en väldigt trevlig början på dagen, så åkte jag vidare in mot staden till min Stina. Vi gick direkt ner mot staden och mötte upp Emma och strax därefter så gick vi på vårat älskade Jambo och åt. (Ja, jag åt en Chicken/Curry-macka och ja, jag stinker fortfarande curry efter ett x antal duschar). Efter jambobesöket gick vi på stan och kikade lite i affärer. När klockan började närma sig fyra, så var Marcus och Stina snäll och skjutsade hem mig. Då blev det kramkalas, eftersom de åker tillbaks till Luleå imorgon. Buhu. :( Men vi ska se till att åka upp och hälsa på dem så fort som möjligt. Även Linnéa flyttar till Stockholm idag för att plugga, också buhu. :( Två av mina bästa kompisar flyttar ifrån mig på samma dag, inte skoj, men jag är ändå glada för dom. ♥

Sen jag kom hem har jag kollat på Star Wars (ja, jag har blivit en star wars-nörd), sovit tre timmar och sen kollat på "Stolthet och fördom", så bra! Det blev ett lite långt inlägg, så cred till er som orkade läsa igenom allt (haha!). Nu väntar ännu en film och flera timmars sömn.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Bra att dom flytta för då kanske du kommer ner så jag får se dig :)

2010-01-08 @ 01:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0