Let's go to bed!

2010-01-12 20:49:14

Här sitter jag med tjocksockar och en stor stickad tröja på. Det är inte så att jag fryser, utan bara för att  jag tycker att det är mysigt. Jag sitter även här med en inbakad fläta, som jag snart ska dra ur, så snart kommer jag att sitta här som en krulltott.



Lyckades även somna innan elva igår (hur nu det gick till har jag ingen aning om, men det var iaf väldigt längesen sist) och det resulterade i att jag klev upp tidigt idag, så förhoppningsvis så kommer jag att komma i säng tidigt ikväll också.

Idag har det tyvärr inte blivit mycket gjort. Jag tänkte ta en promenad i det fina vädret, men jag ändrade mig - det är faktiskt roligare med lite sällskap. Jag får se om jag kanske gör det imorgon istället. Nu sitter jag och gäspar för fullt, så jag ska väl återgå till att kolla på satc och somna till det. Får se vad morgondagen har att erbjuda. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0