Gatufesten 2010

2010-07-12 18:46:35

Våran resa från oss till lägenheten i Sundsvall tog tre timmar, haha ingenvet! Här kommer fredagen i sammanfattning och bilder:


På vägen dit handlade vi frukost och middag, hämtade nyckeln och krånglade med bussbiljetter (som ni kan se på bilden, haha!). Receptionen var stängd, så vi fick lösa det alldeles själva, vilket gick bra tillslut! Efter det åkte vi till lägenheten och förkröka.


Vid tio tiden åkte vi ner på gatufesten och satte oss inne på Dalton's och hade det trevligt!

Det hade även Bea och Kim :)

Utsikten över Stora Scenen från Dalton's öltält, awesome!

Vi träffade på några killar som vi joinade vid ett bord. Här är en utav dem, Anders, Bea & Malin

Här är de andra två, kommer dock inte på vad den första killen heter, och så är det jag & Nisse

Här har vi Nisse igen, när han skulle till att köpa öl och bjuda hela bordet runt.

Sen spårade det totalt, fråga inte vad vi gör (hahaha!). "Flexa med plex", eller hur Malin? XD

Detta var en av de roligaste kvällarna jag haft på länge! Dock räckte det med en dag bara, men inte klaga jag... Vi åkte hem och sen hade jag hela gräsmattan full med fotbollsspelare istället! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0