Utlandspraktik

2010-07-09 13:09:10

Det har varit mycket fram och tillbaka med min systers utlandspraktik nu i sommar. Först var det tänkt att de skulle åka till Skottland, sen Italien och nu för någon dag sen ändrades det slutligen till England. Det var ju helt okej för dem och det var ju ett tag tills de skulle åka. Men så ringde killen, som har hand om det hela, i onsdags och sa att de skulle åka redan på söndag.

Liten panik vi alla fick då, helst min stackars lillasyster som håller på att packar för fullt nu. Jag förstår inte hur hon ska få plats med allt bara. Om jag ska vara borta bara i några dagar får jag ha flera väskor typ, men kläder för en månad kommer att vara ett helvete att få plats med. Det kanske jag inte har sagt? Hon ska vara borta EN MÅNAD!!! Jag kommer sakna henne so en tok! My best friend. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0