Dagen efter gårdagens studentfirande

2010-06-12 15:51:54

Dagen efter gårdagens studentfirande, det ska vi inte ens prata om... Får se om jag piggnar på mig till kvällen och går ut, men jag får som sagt se hur det blir med den saken. Som det känns nu så vill jag bara lägga mig under täcket och sova.

Storm och spöregn, japp.. det är dagens väder här idag. Jag trodde att det var en skämt när jag kikade ut genom fönstret och såg att det spöregnade och att det blåste så mycket att hela huset skakade. Det är deprimerande! Roligt för studenterna som ska gå på balen idag. Ville åka in och kika, men jag orkade verkligen inte och hur kul är det egentligen att stå där i spöregn liksom? Inte så kul, nej. Tycker synd om studenterna! Vi hade i alla fall jättetur med vädret både på studenten och balen. Här bjuder jag på en bild därifrån! :)

En balbild på Cicci, mig och Emma.

Kommentarer
Postat av: Johanna

fin bild :)

2010-06-12 @ 17:28:29
URL: http://flickanjojo.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja visst är han söt :)

jag väntar på att en vän ska komma, vi ska nog bara titta på tv eller nått :)

vad hittar du på ikväll?

kram

2010-06-12 @ 19:52:45
URL: http://flickanjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0