MOOONDAY

2010-06-14 21:55:48

Hur underbart är det inte att lägga sig nyduschad och fräsch och sova i en nybäddad säng? Det ska jag alldeles strax göra. Men först så tänkte jag berätta lite om hur min eftermiddag har sett ut.

Tidigare idag så skjutsade jag in syrran till stan för att hon skulle på körlektion och under tiden hon var där så åkte jag till Stina och umgicks, mycket trevligt! (:

När jag kom hem så hade jag en liten "ta hand om mig själv"-kväll då jag badade, måla naglarna, hade ansiktsmask och hårinpackning. Jag bäddade även rent och donade på lite. Efter det kollade jag på Top Model finalen och det var så sjukt bra att Nicole vann. Nu ska jag fortsätta kolla på Norska Hollywoodfruar och sen lägga mig och sova, för att orka med morgondagen! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0