MASKERAD

2010-06-19 19:17:43

Efter att ha åkt till Hassela fram och tillbaka till Emma, så åkte jag och fick mitt hår fixat av Madde. När håret var fixat åkte jag till Stina och sedan gick vi vidare till hennes kusin Lina. Där förkrökade vi tills vi gick på Stadt och fick välkomstdrinkar. Vi gick sedan tillbaka till Lina och fortsatte förkröka och hämta lite grejer. Vid elva tiden gick vi tillbaka till Stadt och hade det trevligt! :)

En sak som oroade oss var att alla inte skulle vara utklädda och kanske lika extrema som vi var, men alla var verkligen utklädda vilket var hur kul som helst! Jag träffade mycket folk jag kände, vissa kände man inte igen först pga utklädnad, men det var riktigt trevligt i vilket fall! :) Kvällen avslutades på Manis!

TACK till alla underbara personer som gjorde denna kväll riktigt lyckad! Även tack till Emma för lånet av maskeradaccessoarerna och tack till Madde som gjorde min maskeradfrisyr, blev riktigt nöjd!

Jag, Julia, Malin, Hanna, Stina och Lina. Vi hade alla riktigt snygga outfits, om jag får säga det själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0