MIDSOMMAR

2010-06-29 15:52:53

Fredagen började med att jag och Stina gjorde i ordning våra godsaker som vi skulle äta på dagen och sen kom Lotta och Julia och hämtade oss i Julias finbil och så åkte vi mot Hagmyren.

Det var första gången jag var där på Midsommar och det var helt galet mycket folk där. Vi la ut våra filtar och sen satte vi oss och spelade på hästar, drack lite skumpa och åt jordgubbar. Tyvärr så vann jag ingenting, men det var kul ändå! :) Tills det började spöregna...

Vi åkte hemåt och gjorde oss i ordning för att sedan gå till Lina och dona på med maten, som var riktigt god! Under kvällens gång så cyklade jag och Stina i regn, spelade kubb, ölspelet, åkte iväg på olika fester och mycket mycket mer. Kvällen avslutades med efterfest hos Stina.

TACK ALLA UNDERBARA PERSONER SOM GJORDE DENNA MIDSOMMAR RIKTIGT LYCKAD!

På dagen:

B-rudarna sitter och spelar på hästar

Jag & Stina var fina och glada :)

Jag och Stina sitter och dricker skumpa och mår gott! ;)

Järvsöfax föl skulle döpas och namnet blev Hälsingestickan

Jag och Stina under filten medans det spöregnar, haha!

På kvällen:

När gänget sitter och äter den extremt goda midsommarmiddagen

Jag och Lotta :)

Bålen tidigt på kvällen, trodde aldrig att den skulle ta slut, men...

Detta är bålen senare på kvällen, nästan slut. Trodde jag aldrig, haha!

Några grabbar kom på besök, trevligt trevligt!

Jag och Peer

Julia och Lotta var så fina och glada så :)

Marcus kom även och joinade oss senare på kvällen. Här sitter han, Lina och Stina. :) ♥

Vi lekte en giss-lek och den gick ut på att vi skulle gissa vilken rumpa som var vems, om det var en tjej eller en kille. Det var sjukt svårt! Jag fick bara 8 rätt av 20, fail!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0