MOVIE NIGHT

2010-06-13 00:16:07

Det blev lite, bara lite, för mycket av det goda igår, så det blev en hemmakväll för min del ikväll. Jag skyller på champagnen! Men inte är jag bitter för det.. Jag hade en riktig kanon kväll igår och jag festade så det räckte och blev över. Istället för en utgång ikväll så blev det en riktig filmkväll här hemma med föräldrarna och det kan jag inte klaga på. Först tittade vi på "Terminator - Salvation" och efter det blev det "Den utvalde". Nu så tänkte jag slå igång filmen "Gamer" med snyggingen Gerard Butler i huvudrollen, i väntan på att jag ska åka och hämta syrran i Sågtäkten, sen blir det nog att jag somnar till den också. Hoppas ni andra haft en bra lördagkväll ni också! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0