Busy busy busy and work work work

2010-06-01 16:55:50

Idag är det första juni och det är helt sjukt vad tiden går fort. Snart så kan man ligga på stranden och bara schteeeka och ta det chill, men idag har det varit busy busy busy and work work work.

Jobb - Det gick jättebra att jobba idag. Fick lite saker gjort och det känns så skönt när man kan stryka saker från sin "to do"-list.

Shoppat - Gick på stan en sväng och hittade både det ena och det andra, men jag kom bara hem med en parfym och ett korallfärgat nagellack. Schnyyyggt!

Fick mitt bankomatkort beslagtagit - Jag skulle ta ut pengar och så står jag där och kollar på skärmen och så helt plötsligt så står det "ditt bankomatkort har blivit beslagtagit". Miljoner tanker snurrar runt i mitt huvud och det var inte lite panik jag fick heller. Men det visade sig att det hade gått ut och att de skulle skicka ett nytt. Puuueh!

Telefon på lagning - Till sist, men inte minst, åkte jag och lämnade in min iphone på lagning. För ett litet tag sedan så lyckades jag spräcka glaset på den, så den måsta åka in på lagning. Så nu har jag ingen tfn på ett litet tag och jag saknar den redan (haha!). Jag känner mig så handikappad på nått vis. Under den här korta tiden har jag kollat efter min tfn minst 10 ggr och det känns som att jag har glömt någonting hela tiden, bara för att jag har allting uppskrivit på den. Förhoppningsvis så får jag tillbaka den imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0