TUESDAY

2010-06-29 16:14:41


Denna dag började extremt bra. Jag gjorde i ordning en extremt superb frukost som bestod av denna baguette, som jag nu kallar för min och Stinas special. Vi åt den i fredags när vi var på hagmyren och den är så god!

Sen tänkte jag bara berätta att min dator fungerar igen. Pappa höll på att dona med den ett tag och sen funkade den igen och ALLA grejer var kvar. Han är bäst!

Sen så tänkte jag bara be om ursäkt för min dåliga uppdatering, men jag hoppas att jag är förlåten nu med tanke på min big update som jag har gjort idag. Som ni kan se så har jag haft det sjukt hektiskt denna vecka som har gått, men helt underbar har den varit! Jag hoppas att ni har haft en bra midsommarhelg ni också! :) Nu så ska jag återgå till att schteeeeka på altanen.

Kommentarer
Postat av: dinstina

din och min baby

2010-07-01 @ 18:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0