HELGEN

2010-03-09 00:12:52

FREDAG: Det blev en hemmakväll för min del. Mamma hade åkt iväg till Gävle och för att pappa inte skulle känna sig ensam, så stannade jag hemma och umgicks med honom och Bea. Fredagens middag bestod utav hamburgare och strips (en klassiker när pappa är ensam hemma) och in't va ja bitter för hä. Under kvällens gång blev det även UNO spel, samt tittande på Let's Dance, Solsidan och Dödligt Vapen 4. En väldigt lugn och välbehövlig fredagkväll.

LÖRDAG: Dagen började jag med att göra distanstester och klarade faserna, bra jobbat tycker jag då! Efter det var det dags att göra sig i ordning för att åka in till staden. Kvällen började med förkrök hos Emma Sund och senare drog vi vidare till Stadt. Ordet som beskriver denna kväll bäst är tamejfan "urspårat". Den var urspårad på alla sätt och vis och sjukt roligt hade jag! :)

SÖNDAG: Jag mådde förvånandsvärt bra dagen efter och det tackade och bockade jag för. Var lite småseg sådär på morgonkvisten, men blev snabbt pigg och rask igen (haha!). Jag gjorde inte så speciellt mycket i och för sig, utan det enda jag gjorde som var anmärkningsvärt var väl att jag åkte och gratulera min kära moster som fyllde år, vilket var mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0