Våren är varmt välkommen!

2010-03-09 00:22:13

Idag började jag dagen med två körlektioner och efter knappt halva tiden på min första körlektion blev både jag och min trafiklärare glatt överraskade - SOOOL! Solen kom fram och värmde hela dagen, det gillas! Jag kan ju säga att våren är varmt välkommen! :) Resten av dagen har jag även hunnit med ett snabbt möte på Miroi, åkt till Bergsjö fram och tillbaks och gjort lite ärenden, pluggat, kollat på Svenska Hollywoodfruar och åkt och hämtat syrran som varit på bio. Det har varit en väldigt aktiv dag för mig och jag känner mig helt slut, så nu är det sängen nästa. Är även helt ledig imorgon, som är = inget alarm ställt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0