Wednesday to friday

2010-03-21 11:34:03

Det har inte blivit så mycket bloggande nu för tiden, men det blir det snart ändring på. Som vanligt får ni en snabb sammanfattning.

ONSDAG: Det enda som stod på schemat var halkbanan och nu är den avklarad! Jag, som gruvade mig så mycket inför det, hade ingenting att vara orolig över. Det var så sjuuukt roligt och trevligt folk hade jag med mig dit också. :) Vill jag göra det igen? JA!

TORSDAG: Jag började dagen med att åka till trafikskolan och göra lite tester, samt ha körlektion. Efter det lunchade jag med Thomas på Nojs, där vi åt god buffé och till efterrätt blev det friterad banan och glass, SÅ GOTT! Efter det gick jag på ett möte och det kan ha varit ett av bland det tråkigaste möten jag har varit på.

FREDAG: Nästintill hela dagen spenderades i sängen pga. magont och huvudvärk, inte kul. På kvällen hade jag en traditionell hemmakväll tillsammans med familjen. Jag och syrran kollade även på en skräckfilm "The Unborn", har ni sett den? Jag satt i alla fall och hade händerna för ögonen med jämna mellanrum (haha!). Men jag vet ändå inte vad jag tyckte om den, men en sak är säker och det är att jag hatade specialeffekterna - de blev alldeles på tok för mycket och det förstörde praktiskt taget hela filmen. Om de hade hållt det enkelt, så hade det blivit mera trovärdigt om ni förstår hur jag menar? I vilket fall.. ni som har sett filmen, vad tyckte ni?

VARFÖR GÖRS DET INGA BRA SKRÄCKFILMER LÄNGRE?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0