I wanna wake up where you are

2010-05-29 13:40:10

Oops! Klockan är halv två och jag är alldeles nyvaken. Haha, ja det är sant! Blev väldigt chockad när Bea och Karolina kom in och väckte mig och sa att klockan var så mycket. Alla dagar som jag har sovit dåligt den här veckan och knappt fått någon sömn, tog jag igen nu. ;)

Igår blev det en hemmakväll med pappa och då kollade vi på filmen "Jagad" som gick på tv:n, som var riktigt bra! Någon mer som tittade på den? :) Ikväll har jag faktiskt ingen aning om vad som händer. Hela veckan har jag varit sugen på att gå ut ikväll, men nu så är jag inte så speciellt taggad. Menmen, vi får se vad som händer. Nu ska jag gå ner och äta frukost, om man nu kan kalla det frukost vid den här tiden? (haha!). CIAO! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0