FRIDAY!

2010-11-06 00:46:24

Dagen började med att vi åkte till Bergsjö och firade att min mormor & morfar har varit gifta i 50 år. Grattis än en gång! :) ♥ Åt supergod smörgåstårta och träffade lite trevligt folk. Efter någon timme så åkte jag & syrran in till stan och bowlade med Malin & hennes kompis Angelica, vilket var extremt kul! Vi spelade i lag och jag & syrran vann, woho! Och om man går efter poängställningen, som man brukar göra, så kom Bea etta och jag tvåa. De va nice! ;)
Sen vi kom hem har jag umgåtts lite med min kusin Linda, ätit lite middag, sovit en sväng, kollat på The Bourne Ultimatum osv. Nu tänker jag slå igång en till film och somna till den. Får se vad morgondagen har att erbjuda! Hoppas ni har haft en bra fredagkväll! :)

Detta måste verkligen göras om, så kul att bowla! :D

Kommentarer
Postat av: cissi s

Vilken fin header du har! :D

2010-11-06 @ 22:25:30
URL: http://cissisundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0