In the city

2010-11-23 14:24:17

Det blev så att jag fick sluta lite tidigare ifrån jobbet idag, men jag är fortfarande i stan. Har hunnit med att  bjuda mamma på lunch (thai-mat, SÅ gott!) och åka till våran frisör Madde och titta på när hon fixade till håret på mamma. Glömde dock att boka in en tid för att fixa till mitt s.k. hår, men som tur är så kan jag göra det senare idag när hon kommer och hälsar på. :)
Vi åkte sedan tillbaka till jobbet och nu sitter jag här och väntar på att mamma ska sluta. Sen ska vi åka på syrrans utvecklingssamtal och efter det ska jag fixa med tapeter och golv etc. till min lägenhet, samt tona håret på mamma. Mycket att göra idag, but I like it, för då kommer jag att kunna somna tidigt ikväll, haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0