RUBRIK

2010-11-19 17:50:09

Var helt slut igårkväll så jag orkade inte blogga någonting. Igår jobbade jag och efter jobbet åkte jag in till stan och gick där och kikade lite. Fick mig några goda skratt under vistelsen där, haha! Humledräkten. ♥ När vi kom hem så åt vi smörgåstårta, som ett litet efterskottsfirande för att jag har fått lägenhet! :) Efter det kom några vänner på besök och vi satt och snackade lite skit samtidigt som vi hade det trevligt med fika & grejer. Var jättetrött efter det, så gick och la mig rätt så tidigt.

Hade sovmorgon idag, vilket var väldigt uppskattat. Åkte iväg och jobbade, samt blev bjuden på lunch på Hot Chili, tack för det! :) Kom hem för en liten stund sedan och så som det ser ut nu blir det en lugn hemmakväll för min del. Filmmys med familjen en fredag låter inte helt fel, tycker jag, och så får jag ju vila upp mig inför imorgon då det blir utgång med brudarna. ;) Nu ska jag gå ner och vara lite social med familjen. Ha en bra fredagkväll, gott folk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0