SNOW

2010-11-09 12:46:08

Min dag började inte så bra, pga. väldigt dålig sömn inatt och jag måsta kliva upp jättetidigt. Men det blev successivt bättre och bättre under dagen. Dagen har hittills bestått av musik, möte och brandövning. Det har även kommit lite snö idag, vilket är mysigt... men drygt. Drygt pga att det börjar bli riktigt kallt och halt om inte annat. Men det är som sagt mysigt också, för det innebär även att det är julafton snart - vilket jag verkligen längtar till! :D Men nu ska jag titta på det nya Gossip Girl avsnittet! Uppdaterar nå mer senare! :*

Här hemma syns det knappt att det kommit någon snö, men i stan syndes det mycket väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0