BFF's

2010-10-19 14:31:47

Nu är André på väg till Australien och kommer att vara borta på obestämd tid. Det kan bli tre månader, ett år eller vad som helst. Samtidigt som jag är ledsen, så är jag även glad för hans skull. Jag önskar honom i alla fall all lycka och att han får det riktigt bra där borta, för det är ett jä*la äventyr han har gett sig ut på. Dock önskar jag att han inte blir borta så länge som ett år, för det kommer att bli så tråkigt utan honom här. Jag kommer att sakna honom väldigt mycket!

Han är verkligen en vän som finns där för mig i vått och torrt och får mig att skratta när jag helst bara vill gråta. En bättre vän än André kan man verkligen inte hitta! Vi har varit med om mycket i våra dagar, både bra och dåligt, och vi kommer att klara det här också. Det låter kanske på mig som att han kommer att han har försvunnit för alltid, men det kommer aldrig att inträffa. Våran vänskap kommer att hålla livet ut. ♥


Jag & André, BFF's ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0