SJUNDE OKTOBER

2010-10-07 12:04:21

Åkte till André igår och umgicks. :) Vi kollade på Grey's och Knight & Day, riktigt bra! Efter det satt vi bara och pratade om att han ska åka till Australien och jag tror inte att jag har insett förrän NU att han verkligen ska åka. Samtidigt som jag vill att han ska åka, så vill jag inte det. Det kommer att bli för jobbigt... My best friend! :/

Jag har precis varit nere och ätit frukost och nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på härnäst. Det som lockar mest just nu är ett långt och härligt bad, innan jag sätter igång med sakerna jag måste göra. Men först det nya gossip girl avsnittet!

Bilden är tagen härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0