Inte lång tid kvar nu

2010-10-26 18:34:55

Idag är det tisdag, imorgon kommer jag att ha det väldigt stressigt och tidigt på torsdag morgon åker jag. Jenkan började packa redan förra veckan och jag har inte packat en enda grej än?! Jag har tänkt göra det i flera dagar nu, men det har bara inte blivit av. ÅÅÅÅNGEEEST! Men jag tänker inte skylla på lathet utan att jag inte har fått min resväskan än, haha! Men jag har skrivit en packningslista & jag håller på att tvätta för fullt just nu, så det är på G i alla fall. Nu ska jag fortsätta med min tvättning & packning, och det är bäst att jag lägger på ett kål om jag ska hinna med allt som ska göras innan Desperate Housewives & Cougartown börjar!

Kommentarer
Postat av: Malleh

SV: Vi kommer att vara där från den 2-8 november!

2010-10-26 @ 23:22:26
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0