STRESS

2010-10-25 17:54:06

Vilken stressig dag jag har haft, pueh. Först imorse så krånglade min bil, så jag knappt tog mig iväg på jobbet. Sen blev det jobb & stan en sväng. Sen blev det stan igen och NU har jag äntligen kommit hem. Jag som tyckte att jag har fått mycket gjort idag, men jag har inte ens gjort hälften av vad som måste göras, suck... Kommer att ha det sjuuukt stressigt de kommande dagarna. Får väl varva ner och chilla på bussen till Luleå på torsdag, kommer ändå att vara fast på den i nästan 9 timmar. Men jag fick i alla fall ut någonting bra av dagen; jag kom hem med en ny mössa & nya vantar, det gillas!


Mössa Indiska & Vantar Åhléns.
Ser helt mupp ut på bilden, men mitt ansikte fastnade inte på bild idag.


Nu: tvättning & packning fram till kl. 19.30 för då börjar mitt tvschema; PH, Top Model & Svenska Hollywoodfruar (PREMIÄR IKVÄLL!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0