TOMORROW!

2010-10-27 20:54:45

Packat klart? CHECK! (eller ja, har lite som ska packas ner imorgonbitti)
Handlat inför resan? CHECK!
TAGGAD? CHECK!

Jag kan fortfarnde inte fatta att vi åker imorgon. Imorgon vid den här tiden kommer jag & Jenkan att vara i Luleå hos Stina. :D Helt ofattbart! Det enda jag tycker är tråkigt är att jag inte hann träffa baby ♥ innan jag åker, men sån't är livet. Jag får pussa på honom extra mycket när jag kommer hem istället. ;) Nu måste jag gå och lägga mig, eftersom jag ska kliva upp halv fem imorgonbitti - och hur jag ska lyckas med det får vi ju se, haha! Wish me luck! :)

Imorgon är vi tillsammans igen! :)

Kommentarer
Postat av: johanna

haha ja ;)

Det är bara bra med mig :)

hur är det med dig?

Kram

2010-10-27 @ 22:28:56
URL: http://flickanjojo.blogg.se/
Postat av: dinstina

SNAAAAART HJÄRTAT

2010-10-27 @ 23:15:50
URL: http://stinalindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0