WHAT'S HAPPENING?!

2010-10-04 19:19:31

Vad är det som händer egentligen? Det händer verkligen grejer hela tiden och det tar aldrig slut. En av mina bästa vänners lägenhet var nära på att börja brinna (hennes grannes lägenhet brann för fullt inatt) och en av mina gamla vänner har varit med i en trafikolycka.
Man tror inte att sån’t här kan hända, speciellt inte personer man känner. Men jag är glad att du mår bra & är oskadd, Linnéa. ♥ Och Markus, du klarar det här vännen! Jag vet att du är stark, så bara kämpa! ♥

Här kan man läsa om båda händelserna.
Linnéa - HÄR & HÄR.
Markus
- HÄR.

 


Kommentarer
Postat av: johanna

så går det när man är idiot coh kör när man är full ! FY FAN !

2010-10-05 @ 11:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0