FIX & TRIX

2010-09-22 15:57:05

Nu har jag fixat och trixat med mitt "nya" skrivbord och tagit in min stationära dator igen. Nu håller jag på att installera alla The Sims spel jag har; Orginalet, Världen Runt och Drömjobb (NY!). Nördstämpel? Det skiter jag fullständigt i, det är sjukt roligt! :)
Det som återstår att fixas vid skrivbordet nu är anslagstavlan, lampan, ljusen, blomman (måste hitta min kruka som är spårlöst försvunnen) och pennburken (ska snyggas till). Som ni kanske ser så har jag lite att stå i, så det är bäst jag återgår till det nu. Skriver mer senare, CIAO! :*

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Går det inte att bränna dom? Jag vill också ha dom där förbaskade spelen, vi sitter här hemma och nöter de allra första som kom ut, tror jag haha :P

2010-09-22 @ 19:16:51
URL: http://madeleinestroeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0