I've got a cold again

2010-09-09 15:37:56

Började dagen med att kliva upp tidigt och åka iväg och arbeta. Det gick jättebra att arbeta och jag fick mig några goda skratt. Jag kan nog säga att jag aldrig har tråkigt på mitt jobb! :)
Dock har jag gått och blivit förkyld – JA, igen… Precis när jag skulle till att sluta, så kände jag hur täppt i näsan jag hade blivit och att jag blev lite groggy. Nu när jag är hemma känner jag mig alldeles varm & yr. Jag har precis blivit frisk från min förra förkylning och nu kommer en ny?! Inte okej. Mitt immunförsvar suger… Nu tänkte jag tröstäta lite gifflar (<3) och kolla på Vänner, och förhoppningsvis må lite bättre.


Kommentarer
Postat av: Mr.X;)

Förlåt för att jag smittat dig :) Men som man säger; What goes around comes around ;)

2010-09-09 @ 16:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0