MONDAY

2010-09-27 17:53:04

Min dag började inte alls bra, det bara krånglade. Bilen vägrade starta imorse, så jag kunde inte ta mig iväg på jobbet. Som tur var så fick mamma lunch precis då, så hon kom och hämtade mig och skjutsade mig på jobbet. Du är bäst, mamma!
Dagen blev tack och lov bättre och bättre under dagen. :) Vi jobbade och målade med en helvetesfärg som vägrade gå bort. Var alldeles rosa om händerna, tills vi hittade supertvålen. Det mesta har gått bort nu, men det är fortfarande lite kvar. Skön jobb-dag! :) Kom hem från jobbet för ett tag sedan och nu så ska jag sätta mig och skriva lönepapper och fortsätta rensa i mitt rum. Tråkigt, men det måste göras! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0