Dagen efter

2011-04-07 12:00:00

Vaknade för en liten stund sedan. Jag trodde att jag skulle sova längre med tanke på hur länge jag var vaken och pratade i tfn inatt/imorse, men icke.. här är man duktig! :)

Mår väl lite sisådär idag, men det är inget lite alvedon, vatten & en pizza kan råda bot på. Gårdagen kan summeras med ett enda ord: spårat! Ohmy... Just nu känns det inte som att det blir någon utgång igen på lördag, men jag tror att det kommer att sluta med det iaf, om ingen ger mig ett bättre förslag?!

Justja! Nu kom jag ju på att pappa & syrran kommer hit lite senare och jag måste städa innan dess, crap! Måste verkligen ta och göra ett ryck nu så att jag bara kan ligga och chilla  resten av dagen sen, men först så ska jag kolla på Big Brother avsnittet jag missade igår, kan inte låta bli! (haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0