FÖRSTA AUGUSTI

2011-08-01 17:40:00

Jag kunde inte somna om imorse efter att J hade åkt, så jag la mig och kollade på en film tills min tfn ringde. Sen har det varit full fart hela dagen.

Åkt ner på stan och bytt skor åt mormor, pantat burkar, tvättat, åkt på jobbet och skrivit lönepapper, åkt till mormor & morfar samt min kusin och hälsat på, åkt på banken och fixat nytt bankomatkort, hem till mamma & pappa och fixat med lite papper samt ätit middag där. Sen när jag kom hem till lägenheten var det storstädning som gällde.

Kom nyss ut ur duschen och nu ska jag lägga mig i soffan och mysa framför en film. Har fått vääääldigt mycket gjort idag! ;o Så jag kommer nog att somna gott OCH tidigt ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0