TJEJKVÄLL

2011-08-20 01:53:58

Min fredag började med att jag fick min nya bilstereo fixad av Jonny, tack för det! :) Sen åkte jag vidare till kontoret och hämtade lite papper och sen hem till stan igen. Åkte och handlade med Cicci inför kvällen och sen gick vi på stan en snabbis och köpte lite andra nödvändigheter.

På kvällen åkte jag till Cicci och hade tjejkväll där med henne, Malin & Jennie. Först hade vi en Mary Kay visning och efter den var klar så åt vi en superb middag. Sen var det dags för cluedo och lite tjejsnack. Lite senare, efter mycket skratt, så kom J och joinade oss en sväng innan han skjutsade hem oss.

Tack för en jättemysig kväll, brudar! ♥ Nu väntar jag på att J ska komma hem hit så att jag kan sova. :)


Så här mysigt hade vi det ikväll ute på Cicci's uteplats. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0