What goes around comes around

2011-08-29 22:22:34

Min dag började med att jag åkte på försäkringskassan och fixa med lite papper och efter det så träffade jag på syrran, så hon henkade med mig hem och umgicks lite innan hon skulle åka hem, mycket trevligt. :) ♥

Lite senare åkte jag iväg på ett jobbcoach möte, som gick jättebra, och sen gick jag på stan en sväng. Först blev det jambo mys med Emma & Cicci ♥ och sen blev det storhandling på maxi.

När vi kom hem så ställde jag mig och diska, möblera om i kylskåpet & städa undan lite medan Johan & Kim satt och spelade på Johans nya X-box. Jämnt fördelat? Haha, nja. Men sen blev det tacos, sååå efterlängtat! ;)

En riktigt aktiv och trevlig måndag har jag haft, så det har varit en väldigt bra start denna vecka. Hoppas nu bara att det håller i sig hela veckan. :) Imorgon väntar en storstädning av lägenheten, vi får se hur det går...

Kommentarer
Postat av: Bea

Heeej, jag äger!

2011-09-07 @ 18:23:18
URL: http://beatricehagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0