DAN FÖRE DOPPAREDAGEN, JULAFTON & JULDAGEN

2011-12-25 22:38:00

Dan före dopparedagen jobbade jag först & efter det åkte jag & Johan hem till mina föräldrar. Där klädde vi julgranen, kika på film & åt julskinka (så som jag har längtat efter att få äta det, MUMS!).

Det var första gången vi, familjen Hägglund + Johan & Jonny, spenderade våran julafton hemma. Dagen började med en riktig julfrukost & efter det blev det spel. Senare blev det Kalle Anka, "Kan du vissla Johanna" & Carl-Bertil Jonssons jul. Julklappsöppningen började inte förrän halv åtta (att tvingas vänta nästan hela dagen på att få öppna julklappar är inte roligt ska jag be att få tala om!), och jag blev så sjukt nöjd med mina julklappar!

Juldagen var väldigt chill till en början och sen någon gång mitt på dagen så åkte vi till mormor & morfar och firade jul. När vi kom hem till mina föräldrar igen så packade vi in alla fina julklappar i bilen & åkte hem. En liten stund senare så kom Johans mamma Lotta, hans morbror Inge & hans fru Carola hit och vi fikade & hade lite julklappsöppning, mycket trevligt! :)

Vill tacka min älskade familj & Johans familj för en underbar julhelg! Den kunde inte ha blivit bättre! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0