Hej efterlängtad helg!

2011-12-02 19:51:36

Arbetsdagen har gått skitfort idag, tiden har bara svischat förbi! Efter jobbet mötte Emma upp mig och vi gick på stan och kikade lite, mycket trevligt! :)

Helgen har varit så efterlängtad att när jag väl har fått helg nu, så kan jag inte fatta det. Haha! För ett litet tag sedan så fixade jag klart med julstjärnorna i fönstrena & min advetsljusstake är nu också fixad & klar! Så nu har även jag & Johan ♥ lite juligt i våran lägenhet, hihi. :)

Imorgon så ska vi iväg, tillsammans med syrran & Jonny, till Sundsvall & handla julklappar. Men nu så ska jag & Johan ♥ åka iväg och hämta våra pizzor som vi har beställt & sen blir det bara en lugn hemmakväll. Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0