Happy new year!

2011-12-31 18:12:04

Det här året har man haft sina framgångar & motgångar. Men nu blickar vi fram mot nya äventyr & det är med ett stort leende jag tar emot ett nytt år. Tack för 2011 & välkommen 2012!

Några händelser från det gångna året: Jag jobbade på Östra skolan som elevassistent fram till slutet av januari, trivdes så himla bra där så jag tyckte att det var väldigt tråkigt när jag fick sluta. Första februari flyttade jag hemifrån lilla Vattrång till en lägenhet i staden Hudiksvall, ett stort kliv! I mars & april hände inte så mycket, arbetslösheten var nästintill outhärdlig. I maj drog jag till Stockholm och hade praktik på klädbutiken Tjallamalla i en månad, mycket lärorikt & roligt! I juni tog min syster studenten & jag fick ett sommarjobb. I juli träffade jag min älskling & stora kärlek Johan ♥ & i augusti blev vi tillsammans. Någon gång i september eller oktober flyttade Johan in hos mig på riktigt. I november fick jag mitt första heltidsjobb på Café 24 Carat här i Hudiksvall & december har bjudit på många trevliga stunder, så som julaftonshelgen hemma med familjen var en av de bästa!

Nu ska jag alldeles strax åka iväg till Njutånger med min älskling & våra vänner, så jag tänkte nu avsluta detta inlägg med att önska er alla en riktigt trevlig kväll & ett gott nytt år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0