Ett gott skratt förlänger livet

2011-12-12 21:24:00

Det sägs att ett gott skratt förlänger livet. Har skrattat nästan hela dagen idag, så jag måste ha förlängt mitt liv med många många år. Tack för det Frida, haha! ;) Emma kikade förbi på jobbet idag, vilket var kul! :) Efter jobbet så satt vi kvar en stund & snackade lite skit innan vi åkte hem.

Ett litet tag senare så åkte jag & Johan iväg igen, hämta upp Frida & åkte på Wayne's Coffee och fikade. Har aldrig varit där tidigare och jag måste faktiskt erkänna att jag drack nog den godaste latten någonsin där, en med vanilj chocklad. MMMUMS! Efter Wayne's drog vi tre iväg på Maxi & handlade & sen skjutsade vi hem Frida.

Kom hem för ett litet tag sedan och nu sitter jag här framför datorn & snorar på för fullt, suck... Är så less, vill inte bli förkyld! Men om man bortser från förkylningen så har det varit en väldigt bra början på den nya veckan & det tackar vi för! Nu så ska jag lägga mig och kolla på tv tills jag somnar, godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0