Julklappshandling, födelsedagsfest & lägenhetsvisning

2011-12-04 18:24:00

Gårdagen började med att jag, Johan ♥, syrran & Jonny åkte iväg till Birsta för att handla julklappar och jag kan ju säga att vi var inte dom enda som tänkte samma sak. Birsta bestod av mycket folk och stress. Jag lyckades hitta några julklappar, men måste nog åka dit en gång till innan allt är klart.

När vi kom hem så gjorde jag mig i ordning lite snabbt och sen åkte jag vidare till Cicci på födelsedagsfest. Vi var ett härligt tjejgäng som förfestade ihop innan vi gick vidare till Hogges. Där inne var det också mycket folk, det var många av dom som jag inte hade träffat på länge, så det var kul! Sen kom min underbara pojkvän och hämtade mig. :)

Har mått förvånansvärt bra idag, inge bakis alls chockerande nog. Nu ska jag & Johan ♥ göra middag och sen ska vi vidare på en lägenhetsvisning, roligt roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0