Saturday

2011-12-10 21:53:00

Vaknade upp på helt rätt sida idag i alla fall. Har varit på nästan äckligt bra humör idag! Och jobbat har man hunnit med också. Allting var tiptop tills min pojkvän berättade att vi hade fått en pbot. Kul att man får parkeringsböter när man står på sin egen parkeringsplats. Bra jobbat eller?

Men nu så har jag lugnat ner mig och just nu så skrattar jag bara åt det hela. Det är ju dom som har gjort fel, så på måndag så ska vi fixa det & överklaga, för jag tänker inte betala ett enda öre. Men det är drygt ändå.

För ett litet tag sen så kom vi hem efter att ha skjutsat mina föräldrar till några vänner. Nu så ska jag & min älskling ha en myskväll bara han & jag och sen någon gång inatt så ska vi skjutsa hem mina föräldrar också. Kul att vara fyllechaffis åt sina föräldrar en lördagkväll, men är man en snäll dotter så är man. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0