Wednesday

2011-02-16 13:34:03

Efter mycket om och men så har jag nu äntligen fått internet till min lägenhet och lyckan är stor. Shiet vad jag har känt mig handikappad utan det, helt sjukt.

Just nu har jag min syster här på besök, hon har sovit här inatt och kommer förmodligen att göra det inatt också, vilket är väldigt kul! Även fast hon sitter och spelar sims och jag sitter här och nördar, så slipper man iaf känna sig ensam (haha!).

Det var egentligen meningen att vi skulle åka ner på stan och göra lite ärenden, men det är tydligen jättehalt ute så vill helst inte ge mig ut på vägen. Men jag måste i alla fall gå och handla, så att vi har frukost tills imorgonbitti. Wellwell, ciao så länge! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0