The last few days

2011-02-03 13:46:15

Eftersom det inte har blivit mycket bloggande sen jag flyttade hit så tänkte jag försöka berätta lite kortfattat om vad jag har gjort de senaste dagarna.

Nästan hela tisdagen gick åt till att åka mellan Vattrång och stan med flyttlass. Det var sjukt jobbigt, måste jag säga, men vem har sagt att det ska vara lätt att flytta? Sen har ingen utav oss någon aning om hur så här mycket grejer har fått plats i mitt lilla rum förut, haha helt sjukt! Vi avslutade dagen med att äta thai-mat (åh, som jag har längtat!) och handlade lite mat. Sen stannade Bea & Jonny kvar och hjälpte mig att dona lite till, samt sova här.

På onsdagen vaknade vi allihopa väldigt tidigt. Bea & Jonny hade iaf en anledning att kliva upp så tidigt eftersom de skulle till skolan, men jag klev upp självmant halv åtta på morgonen (och det är inte ofta det händer!). Dock var det iskallt i hela lägenheten och då visade det sig att det var något knas med elementet i det stora rummet, så fastighetsskötarn (eller vad man nu ska säga) kom hit och kollade en sväng. Vid ett tiden kom Bea hem hit igen och vi satt och spelade lite spel fram tills klockan två då Cicci kom hit på ett snabbt besök innan hon skulle iväg och jobba. :)
Efter det började jag och Bea packa upp grejer och lite senare framåt kvällen blev vi båda medbjudna ut, på varsitt håll då, så Bea åkte till Karolina och jag åkte till Emma. Vi åkte sedan vidare till kusin Micke och sen vidare till Bockarna.
Där inne var det knappt någon man kände, vilket var sjukt tråkigt. Jag hade absolut inte betalat in mig om inte Jonas, som var här på besök från Sthlm, hade varit där inne. Hade inte träffat han på mer än ett halvår, så det var riktigt roligt att träffa honom. :) ♥ Sen vid halv två tiden åkte jag och Bea hemåt.

Oj, det blev visst inte så kortfattat ändå, men skitsamma. Slänger upp en bild från igår så kanske inlägget blir lite roligare än bara en massa text. :)

Här är en bild på brudarna från igår. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0