Första januari

2011-01-01 17:38:00

Ett nytt år har börjat - år 2011 - och det enda jag tänker på just nu är att det kommer att kännas så konstigt att skriva 2011 istället för 2010, men förutom det så känns allt toppen! Jag hoppas att det här året kommer att bli så mycket bättre än förra året och som det känns nu så kommer ingenting att kunna stå i vägen för det!

Igår hade jag ett helt underbart nyårsfirande med Stina, Lina, Hanna m.fl. Först middag & lekar hos Toftarna, senare drog vi vidare på Gossip och efter det blev det efterfest!

Idag är det den första januari, den första dagen på året, men även årets första bakisdag (haha!). Jag vaknade upp hos Stina vid ett/halv två tiden och åkte hem strax därefter. Var så hungrig när jag kom hem, och jag var inte den enda, att vi beställde pizza nästintill direkt. Resten av kvällen blev det bara chill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0