GÄVLE

2011-01-04 18:09:00

Är precis hemkommen ifrån Gävle. Jag åkte dit med mamma & syrran någon gång på förmiddagen och direkt när vi kom dit så var vi på sjukhuset och gjorde det vi skulle. Sen var det meningen att vi skulle gå på stan, men ingen utav oss orkade, så vi åkte hemåt istället. Vi svängde in i Söderhamn för lite mat och sen åkte vi och kikade där mamma hade bott förut osv. Det var riktigt kul! :) Sen var det bara raka vägen hem, om man bortser från att vi även svängde in i Hudik en snabb sväng och handlade.

Nu är jag äntligen hemma! Mjukisbrallorna är på och nu tänkte jag lägga mig och vila en stund. Har känt att en förkylning är på g ett bra tag nu, men den har inte brytit ut så att säga. Men idag när vi var i Gävle så började jag få ont i ögonen & halsen och nu sitter jag här nästan helt död. :( Ashängig och det känns som att jag har feber. Blä!

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

bli inte sjuk, krya på dig och bli frisk och var beredd på att åka på spö på bowlingen. PUSS :*

2011-01-05 @ 01:53:16
URL: http://bryngelssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0