Trerätters middag och nästan ingen smak

2011-01-05 20:37:42

Ikväll har jag & familjen haft det mysigt och ätit trerättersmiddag, men jag hade dock bara smak ibland. Inte så kul att vara sjuk och nästan inte ha någon smak när man ska äta någonting så gott.

Det är inte heller så roligt att vara hemma en kväll som denna. Ser inte direkt fram emot en tråkig hemmakväll medans alla andra är ute på krogen och har roligt. Hade mer än gärna gått ut och träffat folk utan att dricka, men vad ska man göra? Jag är sjuk och jag vill inte riskera att bli sjukare.

Dock känns det väldigt surt vara sjuk just nu, men framförallt så är jag trött på att bo i världens ocentralaste håla där det inte händer någonting. Som tur är så är det bara 27 dagar kvar tills det är slut på det och jag får flytta till mitt eget place. Jag längtar så otroligt mycket! Nu tänker jag lägga mig under täcket och sova tills denna jobbiga förkylning har försvunnit...

Kommentarer
Postat av: Thilda Andersson

Det kommer fler gånger ;)

Krya på dig!

2011-01-05 @ 21:07:12
URL: http://thildakarolina.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0