You make me shine brighter than the sun

2011-07-26 18:28:57

Det tog hårt att kliva upp imorse, hade helst bara velat ligga kvar i sängen och sovit & myst med J, men det var bara att rycka upp sig och åka iväg och jobba. Så idag har jag jobbat och sen så har jag varit snäll och hjälpt mormor & morfar att städa och göra lite ärenden åt dom.

Nu sitter jag hemma hos mamma & pappa och har precis käkat middag. I fall ni undrar varför jag äter här hela tiden, så är det för att mitt kylskåp är paj så att min mat blir bara förstörd. Men det var dit en kille idag och kika på det och som det ser ut nu så blir det en köksrenovering. Nya grejer, me like! ;) Ska åka hem till lägenheten nu, ta en dusch och lägga mig och kolla på en film i väntan på att J slutar från jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0