DAGEN INNAN & MIDSOMMARAFTON

2011-06-25 02:55:00

DAGEN INNAN
Jag åkte till Stina någon gång på eftermiddagen & då åkte vi och handlade med brudarna till morgondagen. Efter det fick vi låna Jimmys livsfarliga skruttbil och åkte och lämnade cyklarna hos Maria, tack för lånet Jimmy! Resten av kvällen bestod av film & godis. :)


Så här såg det ut när jag & Stina skulle åka & lämna cyklarna.

Här ligger jag under täcket & myser under min & Stinas filmkväll.
Bilderna är lånade av Stina.


MIDSOMMARAFTON
Dagen började med att jag & Stina klev upp och det tog inte lång stund innan Lina, Hanna & Maria kom dit. Till en början tog vi det lugnt, men sen gjorde vi oss i ordning och redo för att åka till Maria. Där hos Maria började vi med att äta smörgåstårta & sen när resten av brudarna & grabbarna kom så blev det mat igen.

Senare på kvällen cyklade vi till Lintjärn (som för övrigt var den jobbigaste cykelturen i mitt liv, usch!). Väl där blev man typ attackerade av både mygg och knott. När kvällen började lida mot sitt slut så blev det mycket krångel med att försöka ta oss hem och det slutade med att världens bästa mamma kom och hämtade oss och skjutsade hem oss till Stina. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0