The smile that's on my mouth is hiding the words that don't come out

2011-06-04 16:06:05

I tisdags när jag kom hem, så kom mamma & pappa och hämtade mig vid tåget. Vi åkte till min lägenhet och droppade min feta resväska där och sen åkte vi vidare hem till dom och där har jag varit tills igår och bara umgåtts med dom. ♥

Igår fick jag ett ryck och tvättade & städade min bil, så nu är den finfin! :) Jag fixade även lite ny musik till bilen, samt åkte till Wahlmans med mamma & köpte lite tyg.
Efter det åkte jag hem till Hudiksvall och fick snabbt ett samtal av Linnéa som sa att hon ville umgås, så vi åkte ner på skutan & där blev jag bjuden på mjukglass (thx babe! ♥) och sen åkte vi hem till mig och chillade här. Vi hade lite catching up to do och sen blev det film.

Idag har jag varit på stan en sväng, köpte lite grejer tills på måndag (hmm..?) och så åkte jag & storhandlade på maxi. Nu sitter jag och kliar mig för fullt, har ju lyckats fått ett myggbett mitt på handflatan (btw, hur fan lyckas man med det?). Wellwell, nu ska jag göra middag, cuz I'm starving!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0