SATURDAY & SUNDAY

2011-06-05 20:25:00

Igår blev min hals sämre under dagen och när jag skulle lägga mig och kolla på "The break-up" så fick jag plötsligt en huvudvärk utan dess like. Jag mådde typ illa, så ont hade jag. Så jag tog två alvedon och sen gick jag och la mig vid tio-halv elva. Kanske inte en så rolig lördagkväll, men vad skulle man göra?

Efter tolv timmars sömn så förväntade jag mig att huvudvärken skulle vara borta, men icke. Min huvudvärk höll i sig ett bra tag till under dagen, vilket gjorde mig sängliggandes. Men så fort den började släppa så fortsatte jag med min städning från igår.

Om ett litet tag så kommer mamma & hämtar mig och så ska vi åka och möta upp Bea & Jonny vid tåget. De kommer nämligen hem från Turkiet idag och jag har saknat båda två som en tok! Det kändes konstigt att komma hem från Stockholm och de inte var hemma.

Sen när jag kommer hem så ska jag bara bädda rent, ta en dusch och sen sova. Ska ju upp tidigt imorgon. Why? He-he... Det kan ni få klura på! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0